Thursday, February 18, 2010

Salam Perkenalan.

Assalammualaikum w.b.t.

Saya merasa terpanggil untuk mewujudkan sebuah blog hasil penulisan saya sendiri yang merupakan journal harian atau catatan peribadi, untuk dikongsi bersama-sama saudara/i di luar sana. Dengan jadual harian yang agak padat, saya akan sedaya upaya saya menulis hanya sekadar
untuk dikongsi dan renungan kita bersama.

Sambutlah salam perkenalan saya di arena 'blogger'.

Sekian buat waktu ini...Wasalam.


11 comments:

  1. salam perkenalan Dato' Seri...

    ReplyDelete
  2. Tahniah Dato Seri...sekurang kurang dapat juga kami information terbaru terus daripada Datuk Seri tanpa pihak ketiga...

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas sokongan. saya masih belajar2 lagi berjinak2 dengan dunia blogger. seharian dengan jadual yg padat. ikut peredaran zaman, kena curi2 masa juga..

    salam pada sahabat2.

    ReplyDelete
  4. Salam Dato Seri...semoga Allah limpahkan rahmah dan kekuatan untuk Dato Seri terus menyemai bakti kepada Agama Bangsa & Negara


    marn-tarb Peace HiLL

    ReplyDelete
  5. Salam Dato' Seri. Kabare. Moga kita semua blh lbh mudah berinteraksi di alam maya ni..Nk jumpa live mmg payahla Tok.. At least kita tau perkembangan terkini Dato' Seri..

    ReplyDelete
  6. Salam Dato' Seri. Tahniah, tak ramai pak-pak menteri kita nie nak ada blog sendiri. Salam perkenalan Dato'. Insya-Allah blog Dato' Seri dapat di manfaatkan sepenuhnya demi berbakti kepada Agama,Bangsa dan Negara.

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum w.b.t Dato Seri Dr....

    Dengan wujudnya blog ini, Dato Seri Dr akan sentiasa berada dihati rakyat...Kami dapat melihat & merasai sendiri sejauhmana perjalanan Dato Seri Dr sebagai Menteri & Pemimpin..
    TAHNIAH diatas kewujudan blog ini...Teruskan Perjuanganmu & jangan sesekali mengalah... sesungguhnya Allah SWT sentiasa disisi umatnya... Wsalam... Ikhlas dr kami ahli keluarga arwah Hj Anwar di Sg Sumun & Sg Nipah (Keluarga Arwah Tamyis,Arwah Jais-London,Lek Ton,Jalil,Syam & Mutalib)

    ReplyDelete
  8. Bonjour dan salam Dato Seri,

    Tahniah dan terima kasih kerana menyediakan ruang interaksi secara terus tanpa sebarang batasan bersama Dato' Seri. Sekurang-kurangnya kami di perantauan dapat mengikuti perkembangan dan mendekati Dato' Seri.

    Salam dari Paris

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Dato' Seri

    Bagus sekali bila Dato' Seri sudah ada blog sendiri. Boleh kita bicara terus dan berkongsi info. Diharap Dato' Seri berkesempatan mengkemaskini berita untuk bacaan kita semua. Selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum..salam perkenalan abg zahid..heheheh..satu cara untuk mendekati dan mendengar suara hati rakyat dgn lebih telus.semoga terus cekal dalam mendepani segala cabaran dlm pentadbiran negara..kami keluarga akan sentiasa mendoakan semua niat suci dan cita-cita murni dalam perjuangan abg zahid akan mendapat keberkatan ALLAH SWT..

    ReplyDelete
  11. Salam sejahtera Dato',
    Manusia mudah lalai, Orang ketiga mesti benar-benar Melayu hebat Dato' dan bukan kaki bodek. Gunting dlm lipatansentiasa ada dimanasaja dato' berada malah seluruhdunia. Sebelum Negara kita terlambat mengatur langkah dengan betul,iaitu berkenaan masa dan pembiakan makhlukasing berupa manusia terlalu cepat merebak melalui pelbagai cara dan bidang ilmu.
    Izinkan saya bertemu PM Najib,

    Saya pelukisbotak Dato' tengok PWTC zaman Dr. Mahatir dulu.- Saya kenal Dato'.

    http://t.co/Efc5kak

    ReplyDelete